همزمان با عید سعید غدیر خم ؛

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای البرز، این مراسم روز چهارشنبه ۱۳ خردادماه ۱۴۰۵ در سالن آمفیتئاتر امام علی(ع) شرکت و با هدف پاسداشت مناسبتهای فرهنگی و تقویت همدلی و انسجام سازمانی برگزار شد.
در این آیین، برنامههای متنوع فرهنگی و هنری اجرا شد و حاضران در فضایی صمیمی، عید ولایت و امامت را گرامی داشتند. همچنین از بازنشستگان شرکت به پاس سالها خدمت صادقانه و تلاش در مسیر توسعه و مدیریت منابع آب استان تجلیل به عمل آمد.
در بخش دیگری از این مراسم، نقش خانوادهها در موفقیتهای سازمانی مورد تأکید قرار گرفت و از خانوادههای کارکنان نیز به عنوان همراهان و پشتیبانان اصلی همکاران تقدیر شد.
این برنامه با هدف ارج نهادن به سرمایههای انسانی، تکریم پیشکسوتان و تقویت فرهنگ سازمانی در شرکت آب منطقهای البرز برگزار شد.