
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای البرز، جلسه کارگروه تخصصی بهرهوری روز چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ با محوریت شاخصهای بهرهوری شرکت مدیریت منابع آب ایران و با حضور نمایندگان سازمان ملی بهرهوری، ارزیابان شرکت مادرتخصصی و جمعی از مدیران و کارشناسان این شرکت برگزار شد.
در این نشست، ضمن تشریح الزامات قانون برنامه هفتم توسعه در حوزه بهرهوری، بر ضرورت استقرار چرخه نظام مدیریت بهرهوری در ساختار شرکتهای دولتی تأکید شد. همچنین فرآیند تکمیل نماگرهای اثربخشی و کارایی عمومی و اختصاصی بر اساس شیوهنامه ابلاغی بهرهوری مورد بررسی و تبیین قرار گرفت.
حاضران در جلسه با تبادل نظر پیرامون چالشها و الزامات اجرایی، بر همافزایی بینبخشی، ارتقای دقت در ثبت و پایش شاخصها و بهرهگیری از رویکردهای نوین مدیریتی برای بهبود عملکرد تأکید کردند.
این جلسه با هدف ارتقای سطح بهرهوری، افزایش کارایی سازمانی و همراستایی با سیاستهای کلان کشور در حوزه مدیریت منابع آب برگزار شد.